Фэндом

Блич вики

Рё Утагава

879статей на
этой вики
Добавить новую страницу
Обсуждение0 Поделиться
Знаешь английский? Помоги вики! Переведи статью!
Эта страница частично не переведена с английского.
Рё Утагава (Flag of Japan.svg 宇田川 稜 [Утагава Рё:])
Рё Утагава
Flag of Japan.svg 宇田川 稜
Киридзи: Утагава Рё:
Screenshot 3-1.jpg

Fried as a whip

Screenshot 4-1.jpg

Ryō's "snake net ''

— один из связанных. Он был правой рукой Джина Карии, до того, как попытался занять его место.

Внешность Править

У Утагавы короткие каштановые волосы, закручивающиеся на концах, и довольно обширная козлиная бородка. Он предпочитает строгую одежду: белую рубашку с черным галстуком, поверх неё — черный жилет. Утагава носит золотые часы, которые превращаются в его куклу-змею, которая часто дополняет его образ, обвившись вокруг его шеи.

Характер Править

Рё поглотил огромное число душ живых людей. Во время битвы с Йошино он ясно дал понять, что люди для него — это просто пища. Рё мыслит аналитически во время сражений. Среди связанных он больше всех жаждал силы; он мечтал свергнуть Карию и занять его место.

Эксперт обращения с кнутом: Фрейд чаще всего используется в качестве кнута. Утагава может с лёгкостью схватить жертву с его помощью. Он очень искусно владеет кнутом в ближнем бою.[1]

Кукла Править

Раздел не переведён с английского. [Я хочу перевести!]
Файл:Fried; Whip.jpeg
Fried (Flag of Japan.svg フリード [Furīdo], Old German for "protection")
Fried
Flag of Japan.svg フリード
Киридзи: Furīdo
Old German for "protection"
is Ryō Utagawa's Doll. When sealed, it takes the form of a small, gold pocket watch that Ryō keeps on his person. To unseal his Doll Utagawa swings the chain portion of the pocket watch, to which it lengthens and widens taking the form of a golden snake with black stripes and green eyes. Fried is commonly seen wrapped around Utagawa's shoulders. She is highly malleable and can be used as a sword, shield, and whip. When using her powers Fried's eyes glow red.[2]

Poisonous Venom: According to Utagawa, Fried is able to produce a poisonous venom that is able to disfigure its victims. However, he never demonstrated this ability.[3]

Snake Animation: Her powers allow her to turn whatever she touches or sees into a snake through her imagination. These snakes are usually formed from the shape of lines from any material or object (such as pipes, ropes and cracks on roads) into snakes. The amount of snakes created are limitless and are entirely controlled by Utagawa through Fried. These familiar snakes are commonly used to ensnare, attack and defend, if they are cut or otherwise destroyed they return to their base materials. It's also notable that these snakes are silver with the same black stripes as Fried.[2][3][4]
Файл:Ryo; seal.jpg
Snake Net: Fried has the ability to create seals all around an area that Utagawa is standing in. The ability is considered Fried's absolute barrier. These symbols disappear and reappear wherever his enemy steps causing massive pillars of snakes to appear like a spike from the ground, stabbing and biting the enemy. The Snake Net also acts as a sensory net allowing Fried or the snakes produced by the Snake Net to react and counterattack at a moment's notice to any perceived threat to Utagawa.[4]

Цитаты Править

« Ты слишком шумный. Еда не должна говорить.
»
« Без комментариев. Без комментариев. И снова никаких комментариев. Теперь, могу я́ тебя спросить? Что вкуснее: душа синигами или душа человека?
(Отвечая на вопросы Ичиго[2])
»

Сноски Править

  1. Bleach.png Серия 69-76
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Bleach.png Серия 70
  3. 3,0 3,1 Bleach.png Серия 71
  4. 4,0 4,1 Bleach.png Серия 76

НавигацияПравить

Также на Фэндоме

Случайная вики