ФЭНДОМ

Знаешь английский? Помоги вики! Переведи статью!
Эта страница частично не переведена с английского.
Йошино Сома (Flag of Japan 相馬 芳野 [Со:ма Ёсино])
Йошино Сома
Flag of Japan 相馬 芳野 [Со:ма Ёсино]
была одной из связанных, а также бывшей женой Джина Карии.

Внешность Править

У Йошино длинные каштановые волосы, разделённые пробором, и зачёсанная на левую сторону чёлка. Связанная носит рубашку с высоким воротником, поверх которой надевает жилет. Её костюм дополняет красный галстук. Браслет и коготь, которые она носит на правой и левой руках соответственно, представляют собой запечатанную форму её куклы.

Характер Править

Как отметил Урюу Исида, Йошино предпочитает жить рядом с часами, не столько наблюдая за течением времени, сколько ожидая своего шанса на жизнь. В прежние времена единственным близким ей человеком был Кария, которому она была безоговорочно предана. Однако со временем их любовь угасла, и, когда Кария стал нападать на людей, Йошино выступила против него.

История Править

История персонажа не переведена с английского.
Файл:Yoshino 2.jpg
Йошино, много лет назад, казалось, что она отличается от всех остальных. Она пыталась скрыть это. Кроме того, она отчаянно пыталась скрыть этот факт от своих друзей. Время шло, когда она увидела ее друзей возраст, она увидела, ее окружение изменится. Она сбежала из деревни, как разгневанные жители охотились ее, называя ее ведьмой. Она ненавидела себя так же, как они это сделали. Она всегда искал способы, чтобы умереть. Driven от одиночества и отчаяния, она решила закончить свою собственную жизнь. Прежде чем она успела сделать что-нибудь, Дзен Кария вошел через дверь. Он попросил Йосино жить с ним, и что он даст ей повод, чтобы жить. Кария утверждает, что его причина для жизни ее, и что их любовь глубже, чем океан, который не знает границ. Затем она увидела Кария взять живую душу. Она была разочарована, потому что она не могла ничего, чтобы остановить его сделать. С тех пор, она не могла простить его. Она также говорит, что это была его ложь, что дал ей повод, чтобы жить: который должен был убить Кария.Она сбежала из деревни, как разгневанные жители охотились ее, называя ее ведьмой. Она ненавидела себя так же, как они это сделали. Она всегда искал способы, чтобы умереть. Driven от одиночества и отчаяния, она решила закончить свою собственную жизнь. Прежде чем она успела сделать что-нибудь, Дзен Кария вошел через дверь. Он попросил Йосино жить с ним, и что он даст ей повод, чтобы жить. Кария утверждает, что его причина для жизни ее, и что их любовь глубже, чем океан, который не знает границ. Затем она увидела Кария взять живую душу. Она была разочарована, потому что она не могла ничего, чтобы остановить его сделать. С тех пор, она не могла простить его. Она также говорит, что это была его ложь, что дал ей повод, чтобы жить: который должен был убить Кария.
Screenshot 2-1411042021

Йошино много лет назад

Enhanced Agility: Yoshino has shown noticeable acrobatic skills, as she was able to escape from places that were sealed without her Doll, how she was able to jump over a fence without climbing it, and how she backed away from Yoruichi doing many back flips.[1]

Enhanced Strength: While of slender built, Yoshino showed considerable strength, able to jump considerably high while carrying Uryū.[2]

Expert Hand-to-Hand Combatant: In her battle with Kariya, she had shown great skill in unarmed combat. She was able to dodge most of the attacks from Kariya, until she got impaled through the chest. She was able to keep up with him, but only for a short amount of time, as Kariya is a master at close combat himself.[3][4][5]

Hypnosis: Yoshino possesses the ability to hypnotize the souls of the living by singing a soft tune.[1] She is able to specifically target someone in a crowd and can force that person to walk unwittingly to her.[3]

High Spiritual Power: Her spiritual power is the most unique of the Bounts, as she has a maternal power. This power greatly affects her doll, to the point where it didn't leave her side when she was at her weakest. Even with her crest gone, when they merged, Goethe didn't absorb her. Kariya also stated that Yoshino would gain full effect from sucking a living soul. Her Spiritual Power is light-blue in color.[5]

Кукла Править

Bleach701-1-

Yoshino's doll, Goethe.

Гёте (Flag of Japan ゲーテ [Gēte], Goethe)
Гёте
Flag of Japan ゲーテ [Gēte]
Goethe
is Yoshino Sōma's doll. It takes the form of a finger claw (on her left middle finger) and bracelet (on her right wrist) when sealed. To unseal Goethe, Yoshino strikes the two pieces together to create a spark, which releases him when she takes the fire created from the spark and creates an arc over her head, as a fire rages around the area. Goethe is a fire elemental, able to create and control flame. While mostly humanoid in appearance consisting of hardened magma and flames, it has no legs but fire acting as propulsion jets.[3]

Fire Generation: Goethe's attacks primarily consist of fireballs and jets of flame. These manipulations of fire vary in intensity and size and commonly have a lot of concussive force behind them.[3]

Reconstitution: If attacked physically it can reform itself if dispersed, as it is a being made of flame. When Ichigo Kurosaki attempts to strike him through the heart, believing it to be his weakness, Goethe splits apart and shows the ability to fire each body part as a weapon.[4]

Восстановление: Получив рану, Гёте может залечить её, так как он состоит из пламени. Когда Ичиго Куросаки пытался ударить его в сердце, полагая, что это его слабость, Гёте распался на части и показал способность выстреливать частями своего тела. После этого кукла снова восстановилась.[4]

Файл:Goethe and yoshino.jpg
Hybrid Form: In Yoshino's last moments, she and Goethe merge to create a stronger, hybrid being, allowing Yoshino to manipulate fire herself. Both Yoshino and Goethe are able to talk in this form, but Yoshino is the more dominant one. The fire they are composed of is a light yellow, in contrast to the original orange. In this form the resultant creature is a female humanoid. Unfortunately, her full capabilities were not shown, as Kariya impaled and killed her in their last battle. The hybrid form is only a outer shell and easily crumbles away upon her defeat. It should also be noted that at the time of the symbiosis, her Monshō was broken, making this a product of her unique reproductive capabilities.[5]
Screenshot 1-1410953307

Yoshino and Goethe merged

  • Enhanced Speed: Upon her fusion with Goethe, her speed increases greatly, as she was able to keep up with Kariya.[5]
  • Enhanced Strength: Her strength also increases, as when she first attacked him with a punch in this form, she caused an explosion.[5]
  • Fire Generation: Because she is merged with Goethe, who can manipulate fire, she also has this ability, but can generate fire at higher speeds than Goethe.[5]
  • Enhanced Agility & Co-ordination: Her agility and co-ordination also increase upon her fusion.[5]

Цитаты Править

  • (к Карии)«Я не сделала ничего, что требует вашего прощения»[4]

Сноски Править

  1. 1,0 1,1 Bleach Серия 68
  2. Bleach Серия 75
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 Bleach Серия 69
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 Bleach Серия 70
  5. 5,0 5,1 5,2 5,3 5,4 5,5 5,6 Bleach Серия 79

НавигацияПравить

Также на ФЭНДОМЕ

Случайная вики